MINUMAN BOTANI PERTAMA DI MALAYSIA MENGGUNAKAN HERBA TERMAHAL DI DUNIA.

RSS

 

MINUMAN BOTANI PERTAMA DI MALAYSIA MENGGUNAKAN HERBA TERMAHAL DI DUNIA.

Minuman botani berasaskan ekstrak bahan semulajadi seperti :
◘ lemon
◘ delima
◘ epal
◘ kurma
◘ habatussauda
◘ madu
◘ bawang putih
◘ dan herba TERMAHAL DUNIA iaitu zafaran.

Disyorkan diambil oleh :

--> yang kencing tak puas, buang air besar tak berapa lawas, penat meneran je tapi output tak memuaskan.

--> kakak-kakak dan abang-abang yang kandungan koleztrol mencanak-canak naik.

--> adik-adik yang semput mencungap-cungap bila banyak minum ais.

--> sedara dan sedari yang selalu sakit ulu ati dan pedih-pedih perut.

--> manjang je sakit belakang, sakit kaki, letih 24 jam.


Boleh lihat di ruangan komen apa kelebihan minuman botani ni ok?

Kalau nak beli dari agen-agen pun boleh. Kat bawah ni senarai agen-agen.
.
[KUALA LUMPUR]
Fariza . 019-6428422 . Setiawangsa/Wangsa Maju
Suhaila . 013-3656700 . Gombak/Wangsa Maju/Keramat/KLCC/ Semarak/SOGO
Razitah . 012-6035997 . KLCC/Jln Perak/Jln Sultan Ismail/Jln Raja Chulan & sekitarnya
Dee Ramliey . 013-6738492. KRAFTANGAN Jalan Conlay
Iqbal . 019-2699001 . PPUKM


[SELANGOR]
Nadiah . 016-3910108 . Selayang/FRIM/Kepong
Rohaya . 012-3074558 . Puchong/Cyberjaya
Sarah . 012-3582950 . Sg Buloh
Azlinda . 013 595 2599 . Sg Buloh
Jasmin . 014-6668872 . Puncak Alam/Meru/Saujana Utama
Azlila . 019-3598733 . Universiti Malaya/PJ/Subang Jaya
Dahlia . 019-2244646 . Bandar Baru Bangi
Rasyidah . 012-9632447 . Sepang/Bandar Salak Tinggi
Baiti . 012-9638344 . Bangi/Kajang
Asliah . 019-2511448 . Subang Bestari/Kota Damansara/Bkt Damansara/Sri Hartamas
Azma . 017-6574910 . Serdang/Ampang/Setiawangsa/Wangsa Maju


[PUTRAJAYA]
Rohaya . 012-3074558


[NEGERI SEMBILAN]
Nurul Ain . 012-2090819 . Seremban/Seremban 2/Senawang/Ampangan
Rasyidah . 011-28801721 . Nilai


[MELAKA]
Nadiah . 019-4092441/019-4493751 . Jasin/Merlimau/Ayer Keroh/Durian Tunggal & Bandar Melaka


[JOHOR]
Amy . 013-713 0042 . JB/Tebrau/Ulu Tiram
Azrul . 013-3713153 . Gelang Patah


[PERAK]
Lydia . 013-4565858 . Taiping


[PERLIS]
Che Naimah . 012-4013490 . Kangar/Arau/Kuala Perlis


[PULAU PINANG]
Fathehah . 010-4048696 . Bhgn pulau
Azizah . 013-4412324 . Seberang Perai/Penang/Bandar Perda


[PAHANG]
Ehsan . 012-4905253 . Kuantan
Elya . 019-3419441 . Indera Sempurna/Tanjung Lumpur/Gambang/Pandan/Pekan


[KEDAH]
Imah . 012-4013490 . Alor Setar/Jitra/Changlun
Kak Azizah . 013-4412324 . Sungai Petani


Kalau takde agen yang berhampiran korang, boleh je beli direct dengan kami. Free pos.


Whatsapp kami di 012-7728976.

Related Posts

Next Post

  • Diana Ishak